Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto Partner 34D del fabbricante Avaya
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Personal Speed Dial Numbers To dial a Personal Speed Dial number: Press Feature followed by the Dial Code. See panel 4 for programming instructions. Your system may also be programmed with System Speed Dial numbers (Dial Codes 20-79), which are similar to Personal Speed Dial Numbers except anyone on the system can dial them.
Making a Conference Call To add parties to a call (max. 4 parties plus you): Telephone or Extension Number + Conf + Telephone or Extension Number + Conf 1. 2. 3. 4. Call the first party (can use Speed Dial or Auto Dial buttons). After the first party answers, press Conf .
Telephone Buttons and Indicators Display [MLS-34D™ and MLS-12D™ only] When dialing, shows the number dialed, duration of call, and feature messages. When receiving an intercom call, shows the number of the extension calling. When in program mode, displays programming messages.
Programming How to Program Buttons Use programming to store dialing sequences on programmable buttons (see diagram, panels 2–3). Then simply touch the button to dial automatically. 1. Press Feature 0 0 to enter program mode. 2.
Dial-Code Features You can use a dial-code feature in either of two ways: ■ Dial it manually (except for Do Not Disturb and Privacy, which require programming on buttons with lights). ■ Press a button programmed with the feature (see "Programming" on panel 4).
Dial-Code Features (continued) Dial-Code Feature To Dial Manually To Use On a Button Message Light On Turns on the message light on an MLS phone. Message Light Off Turns off the message light on an MLS phone. Call Forwarding Forwards intercom, outside, and transferred calls from your extension to a destination extension.
Ringing Patterns You can tell the type of call coming in by the way the phone rings: Ring...Ring...Ring...Ring...Ring...Ring... Outside Call Ring-BEEP...Ring-BEEP...Ring-BEEP... Inside Call Ring-BEEP-BEEP...Ring-BEEP-BEEP... Transferred Call Lights Red (top) light shows activity at another extension.
Transferring a Call To pass a call to another extension: Transfer + Extension Number 1. 2. 3. While active on the call, press Transfer . The call is put on hold and you hear intercom dial tone. Dial the extension to which you want the call transferred.
Making a Call Outside: Line + Phone Number Intercom 8 + Line Number + Phone Number Inside–Ringing: Intercom + Extension Number Inside–Voice-Signaled: Intercom + ★ + Extension Number To call an outside party on a line assigned to your phone: 1.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Avaya Partner 34D è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Avaya Partner 34D - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Avaya Partner 34D imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Avaya Partner 34D ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Avaya Partner 34D, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Avaya Partner 34D.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Avaya Partner 34D. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Avaya Partner 34D insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.